Nowości, aktualności

Trochę działałem w ostatnim czasie i efekty tej pracy albo już można tu i tam dojrzeć, albo niedługo będą widoczne. Więc pozwólcie, że się trochę zareklamuję, nieskromnie pochwalę etc.

Przede wszystkim, o czym już trąbiłem w sumie na fejsie, ale powtórzyć nie zaszkodzi, skończyłem nagranie audiobookowej wersji opowiadania Sogno Ventura. Można je pobrać, klikając TUTAJ.

Ten tekst fabularnie nawiązuje do mojej powieści, lecz przy okazji stanowi też zapowiedź kolejnego projektu, nad którym pracuję – zbioru opowiadań „Sen, brat śmierci”, który ukaże się w postaci darmowego e-booka prawdopodobnie w przyszłym tygodniu albo najdalej (jeśli przeciągną się formalności z ISBN itp.) w tygodniu po Świętach. Na zachętę wrzucam na razie tylko okładkę.

okladka01_male

To nie jedyna premiera, która się zapowiada w najbliższym czasie. 30 marca, również w postaci darmowego e-booka, ukaże się zbiór zwariowanych, hardcorowych, groteskowych, a czasami po prostu dziwnych opowiadań, zebranych pod wspólnym tytułem „Gorefikacje”. Wśród nazwisk takich autorów, jak Dawid Kain, Łukasz Radecki, Krzysztof Dąbrowski, Paweł Mateja czy Tomasz Czarny pojawi się także mój skromny nomen. Okładka poniżej.

552088_556489177729644_981008276_n

Mam też trzecie ogłoszenie premierowe, ale z nim się jeszcze trochę wstrzymam. Żeby nie zapeszyć. Jak wspomniałem ostatnio paru znajomym, kiedy chodzi o książki, jestem strasznie przesądny.

Ostatni news będzie dość skromny. W końcu postanowiłem założyć sobie stronkę autorską na fejsie. Gdzieś tutaj, jak dobrze poszukacie, znajdziecie specjalnego widgeta do lajkowania. A na wszelki wypadek podaję też LINK.

3 thoughts on “Nowości, aktualności

Skomentuj

