Przedstawienie zacząć czas

No, trochę minęło od mojej ostatniej wizyty. Ale mam usprawiedliwienie. Domykałem i dopinałem wszystko w związku z moją powieścią.

Dwa tygodnie temu dostałem w swoje łapska egzemplarz sygnalny. Muszę przyznać, że uczucie było zarówno przyjemne, jak i trochę niepokojące. Mam wrażenie, że coś, co dotąd istniało przede wszystkim w mojej głowie, nagle się wyemancypowało. Gotowa książka wygląda jakoś tak obco, jakby to ktoś inny napisał.

Niemniej miło widzieć swoje nazwisko między innymi na półce. Akurat postawiłem się między Robertem M. Wegnerem a Witem Szostakiem. Hm… A może by się tak przestawić na przykład koło Stephena King albo George’a R.R. Martina;].

W każdym razie nie był to bynajmniej koniec pracy. Czekało mnie jeszcze naniesienie ostatnich poprawek, zebranie materiałów promocyjnych i dogadanie się z patronami. Chyba się udało. Książka trafiła do druku. Przy odrobinie szczęścia, na Gwiazdkę będziecie ją mogli już komuś sprezentować.

Z tej okazji oczywiście zaktualizowałem podstronę powieści. Zachęcam do zajrzenia. To tam, o, o, tam, na górze, po prawej. Możecie tam obejrzeć okładkę, przeczytać opis od wydawcy i pierwszy rozdział – tak na apetyt. Z czasem oczywiście zjawi się więcej materiałów, o czym zresztą będę Was informował na bieżąco. Aha, no i pozwolę sobie wyrzucić stare komentarze i zrobić miejsce na wrażenia z lektury.

No i to właściwie tyle z mojej strony. Zachęcam do śledzenia newsów i rozprowadzania dobrej nowiny.

Trzymajcie się!

2 thoughts on “Przedstawienie zacząć czas

Skomentuj

