Dłubię se

Żadnych sensacyjnych wieści niestety nie mam. Za to dwa szybkie newsy z mojego prywatnego światka literackiego oraz jeden ze świata wielkiej muzyki pragnę Wam przedstawić.

Zacznijmy ode mnie.

Nr 1: Ukazał się nowy numer Qfantu, a w nim moje opowiadanie „Lwica”. Serdecznie zachęcam do lektury. Tym bardziej, że to jeden z nielicznych przypadków, w których zdecydowałem się uczynić główną bohaterkę… no, główną bohaterką. Znaczy się, kobietą. Na pewno chcecie się przekonać, jak głębokie zrozumienie kobiecej psyche posiadłem, prawda? No a poza tym ci z Was, którzy choć raz w życiu byli w zoo, ponad wszelką wątpliwość zadali sobie pytanie: „Co by było, gdyby pomiędzy mną a tym lwem nie stała krata?” Ja zadałem sobie takie pytanie, pisząc tekst, do którego lektury Was namawiam. Link do numeru TUTAJ.

Nr 2: Na stronie internetowej magazynu Kontury pojawiło się moje opowiadanie „Vitus i Czarne Karły”. Oczywiście również zachęcam do lektury. W tym wypadku możecie się przekonać, jak sobie radzę na dość nietypowym dla mnie poletku młodzieżowej fantasy. Tekst zresztą bazuje na historii, którą wymyśliłem dobrych dziesięć lat temu, więc daje pewne pojęcie o moich literackich korzeniach. LINK

A teraz pora na dużego newsa. Chociaż może właściwie „news” to kiepskie określenie, bo w sumie sprawa niedługo będzie już nieaktualna. Może zatem nazwijmy to „dużym wydarzeniem”.

To „duże wydarzenie” to koncert legendarnego zespołu Queen (albo przynajmniej jego 51%), który odbędzie się już w najbliższą sobotę we Wrocławiu. I ja tam będę. Koszulka z godłem już kupiona. O, takim jak widać na ilustracji. Oczywiście człowieczek, który z nimi śpiewa nie równa się z nieodżałowanym Farokhiem Bulsarą, ale jak się nie ma co się lubi… W każdym razie spodziewam się wypasionego widowiska.

Jak wrócę, to pewnie się podzielę wrażeniami.

 

Skomentuj

