Nowości

Zeszły tydzień przyniósł kilka wydarzeń, którymi chciałbym się pochwalić. Może zacznę od tego, co moim zdaniem najważniejsze. W ostatni piątek podpisałem umowę z wydawnictwem Novae Res na wydanie mojej debiutanckiej powieści „Szaleństwo przychodzi nocą”. Według jej warunków wydawca zobowiązuje się wprowadzić książkę do obiegu w ciągu sześciu miesięcy, a więc premiera (jeżeli nic się nie pokiełbasi – odpukać) jeszcze w tym roku. Jeśli rzucicie okiem na górne menu to zobaczycie tam nową zakładkę, poświęconą powieści. Już teraz możecie znaleźć tam próbny fragment (dla leniwych). Z czasem będę tam zamieszczał informacje o dalszym przebiegu procesu wydawniczego.

Ok, druga sprawa. Qfant przygarnął moje opowiadanie „Lwica”. Ukaże się ono w lipcowym numerze pisma. Przypominam też, że w bieżącym numerze można przeczytać inny tekst mego autorstwa – „Psychola”. Do czego też Was ponownie zachęcam;]. Link do numeru w formacie pdf podaję TUTAJ.

Trzecia sprawa również wiąże się z moją pisaniną. Na Niedobrych Literkach ma się lada moment pokazać moje opowiadanie „Sen czwarty, ostatni”, więc miejcie oczy otwarte. Poza tym kończę prace nad kolejnym bizzarystycznym tekstem, „Cukierek albo dzidziuś”. W zamyśle miał to być tekst na Dzień Dziecka, ale co Kazek Kyrcz i Niedobra Ekipa z nim zrobią (jeśli w ogóle coś zrobią, rzecz jasna) to się okaże.

No i sprawa ostania: wysłałem opowiadanie na konkurs „31.10 Halloween II Wioska przeklętych”. Chyba po raz pierwszy udało mi się cokolwiek skończyć tak długo przed upływem terminu. Bo czasu jeszcze sporo, opowiadania można przesyłać do końca czerwca. Dla zainteresowanych, którzy przegapili link ostatnim razem: TUTAJ znajdziecie oficjalną stronę konkursu.

To tyle. Trzymajcie się. I odkładajcie pieniądze na „Szaleństwo…”;P.

2 thoughts on “Nowości

    1. Ano, staram się;]. Bardzo liczę na to spotkanie, ale się zobaczy. Szczerze powiedziawszy sam mam trochę mieszane odczucia względem mojego tekstu – postawiłem na raczej „klasyczne” motywy horrorowe. Może jury przypadnie to do gustu.
      A tak przy okazji, mam już potwierdzenie, że „Cukierek albo dzidziuś” ukaże się 1 czerwca na Niedobrych Literkach, więc zachęcam do przeczytania;].

Skomentuj

