Update

Przeżyłem święta, więc pora na kolejny update.

Zawsze dziwiło mnie, jak silnie reaguję na różne zjawiska pogodowe. Jak jest mgła, to snuję się jak i ona, jak pada o poranku, nie chce mi się wstawać z łóżka, jak świeci słońce – rozpiera mnie energia. Całe szczęście od wczoraj za oknem piękna wiosna, a ja mam ochotę pisać. Zawadą jest mi to, co zwykle: praca. Cóż, takie życie. A po świętach się nie chce, oj, nie chce. I wszystko idzie wolniej. Więc pisanina pewnie będzie musiała jeszcze trochę poczekać. Ale dokonałem silnego postanowienia, że jeszcze dziś, a zatem pewnie nocą. Właściwie to nie tak źle, horrory powinno się pisać nocą, prawda?

No, dość o tym. Póki co zostało mi jeszcze trochę materiału z poprzednich słonecznych dnia. Na Niedobrych Literkach pojawiło się moje opowiadanie „Pan Z. postanawia umrzeć”. Jest bizarro, mam nadzieję, że Wam się spodoba. Oto link. Drugi eksperymentalny tekst ma się tam pojawić za jakiś czas, więc bądźcie czujni. Będzie się nazywał „Sen czwarty, ostatni”. To rzecz o wilkołaku. Przynajmniej tak mi się zdaje.

Postanowiłem też podzielić się z Wami pierwszymi fragmentami powieści, nad którą obecnie pracuję (jakby co korektę odautorską przeprowadzę dopiero po skończeniu całości, więc nie przestraszcie się błędów). Przy okazji pochwalę się prywatnym rekordem. Ten kawałek, który będziecie mogli przeczytać, napisałem przy jednym posiedzeniu. Podaję linka dla leniwych, a zaraz zawieszę go także w Biblioteczce. A skoro już mowa o nowościach w „Biblioteczce”, informacja dla nieuważnych: jakiś czas temu pojawiło się tam opowiadanie „Węprzyn by night”. Zachęcam do lektury. I kolejny link dla leniwych.

Skomentuj

