Konkursy po raz drugi

Kilka dni temu grzebałem trochę w necie i znalazłem jeszcze dwa konkursy literackie z fantastycznego poletka. Co prawda sam chyba nie wezmę w nich udziału… Za dużo many ostatnio zużyłem na pisaninę, zresztą chwilowo rzucam opowiadania i skrobię powieść. Ale może ktoś z Was postanowi spróbować swoich sił. Oto numer jeden, konkurs pod tajemniczym hasłem „Karta bogów”:

http://ska2011.ugu.pl/?page_id=255

Drugi ma dotyczyć Zielonej Góry. Oto opis organizatorów:Sądzimy, że wiedzę o Zielonej Górze i jej bogatej historii można upowszechniać również za pomocą fantastyki. Klimat i metafizykę miasta można budować także w świecie wyobraźni. Chcielibyśmy aby co roku o kolejny tomik rozrastała się biblioteczka zielonogórskich fantazji, marzeń i koszmarów.

I link: http://aktualnekonkursy.pl/konkursy-literackie/8-konkursy/konkursy-literackie/616-fantazje-zielonogorskie-konkurs-na-opowiadanie-fantastyczne

Nigdy nie byłem w Zielonej Górze. Ale inicjatywa chyba fajna.

No to tego… Trzymajcie się i piszcie, ile wlezie.

Skomentuj

