Zmagań ciąg dalszy

Trochę się zmieniło w Kuźni, pojawiło się też coś nowego w Biblioteczce, choć niestety to tylko fragment, a nie pełne opowiadanie. Ale po kolei.

Przede wszystkim chciałem się pochwalić, że moje opowiadanie „Psychol” zostało przygarnięte przez redakcję Qfanta. Jak już będzie na 100% pewne, że się ukaże cyberdrukiem, to dam znać, niemniej jednak cieszę się, że ktoś się nim zainteresował. Krótki fragment, który pozwoli Wam poznać tytułowego psychola, zamieściłem w Biblioteczce.

Poza tym skończyłem poprawiać moje opowiadanie „Żałoba ludów” i wysłałem je już do największych graczy na rynku magazynów fantastycznych, czyli do Nowej Fantastyki i SFFiH. Jak sobie poradzi, zobaczymy. W Kuźni zawiesiłem nieco dłuższy fragment niż wcześniej.

Wyzwolony spod cienia tekstu niby skończonego, lecz niepoprawionego, mogłem zabrać się za pracę nad czymś nowym. Niedawno opowiadałem Wam o konkursach, w których planuję wziąć udział, i to nowe opowiadanie (na razie roboczo nazwane „Macierz”) ma powędrować właśnie na jeden z nich: organizowany przez wydawnictwo Paperback konkurs SF. Czasu jest jeszcze sporo, na zgłoszenia czekają do 20. maja, więc Was też zachęcam do wzięcia udziału. Zwłaszcza że nagrodą jest publikacja w antologii obok nazwisk znanych pisarzy.

To tyle na dziś. Stay tuned.

One thought on “Zmagań ciąg dalszy

  1. No i bardzo dobrze. Pisać, pisać i jeszcze raz naparzać w klawisze 🙂 Życzę powodzenia w konfrontacji z prasą, ja na odpowiedź z SFFiH co do jednego tekstu czekam prawie od roku…

Skomentuj

