Konkursy, konkursy…

Odkąd zacząłem pisać (a minęło od tego czasu już przeszło 10 lat) wziąłem udział w może ośmiu konkursach literackich. Dotrzymywanie terminu, pisanie na określony temat albo w określonej konwencji – to wszystko sprawiało mi trudność. Przekora i brak dyscypliny to przekleństwo dla kogoś, kto chce zostać pisarzem. Pisanie to frajda, owszem, ale jeśli chce się kiedyś na nim zarobić, trzeba je traktować jak pracę.

Dlatego postanowiłem wziąć się za siebie i w tym roku wysłałem swoje teksty już na dwa konkursy i zamiaruję wysłać jeszcze na kolejne dwa. Tych z Was, którzy parają się pisaniną, również zachęcam do wzięcia w nich udziału.

Pierwszy konkurs znajdziecie pod tym adresem:

http://duzeka.pl/news/id_news/643

Niestety do jego zakończenia zostało już niewiele czasu. Prace należy nadsyłać do 1 kwietnia. Oczywiście w dwa tygodnie spokojnie można coś naskrobać, ale nie wykluczam, że tym razem sięgnę po jakiś starszy tekst z szuflady.

Drugi konkurs znajdziecie pod tym adresem:

http://www.paperback.strefa.pl/konkurs.html

W tym wypadku czasu jest jeszcze sporo i z pewnością coś napiszę. Mam już nawet pomysł, daję mu tylko chwilę żeby dojrzał. Jak zacznę pisać, to pewnie wrzucę jakiś fragmencik do Kuźni.

Skomentuj

