Powitanie

Wygląda na to, że nie dam rady dłużej uciekać przed rozwojem technologii. Dorwała mnie, taka jej mać, a wraz z nią pojawiła się potrzeba autopromocji i mroczny cień konsumpcjonizmu. Dotąd w swej naiwności i zadufaniu twierdziłem, że dobra literatura broni się sama. No cóż… Może to i prawda, ale moja pisanina potrzebuje pomocy nowoczesnych mediów.

Dlatego niniejszym otwieram mój wirtualny literacki salonik. Znajdziecie w nim informacje o mnie i mojej pracy. Od czasu do czasu będę wrzucał tu jakieś opowiadania na zachętę. Postaram się to robić w miarę regularnie. Zamierzam też się reklamować i kupczyć swoją własnością intelektualną. Będę informował Was o wszystkich sukcesach (dużych i małych) i prawdopodobnie przemilczywał porażki.

Tyle tytułem wstępu. Zapraszam do regularnych wizyt!

Skomentuj

